به گزارش روز دوشنبه ایرنا، رقابتهای آزاد پاراتکواندو از سری مسابقات (G۴) فدراسیون جهانی طی روزهای ۱۷ و ۱۸ تیرماه در کرهجنوبی برگزار خواهد شد. بر این اساس، با تصمیم فدراسیون تکواندو، ۱۰ ورزشکار کشورمان در این مسابقات حضور خواهند داشت.
ابوالفضل ایمانی، محمدطاها حسنپور، امیرمحمد حقیقت شناس، علیرضا بخت، مهدی پوررهنما، سعید صادقیانپور، و حامد حقشناس در گروه مردان و مریم عبداللهپور، پریماه تورانی به همراه مرضیه نصراللهی در گروه بانوان به این مسابقات اعزام خواهند شد.
مهدی احمدی به عنوان سرمربی و علی کریمیصابر به عنوان مربی هدایت تیم مردان را برعهده دارند و عاطفه کشاورز سرمربی تیم ملی بانوان کشورمان است.
14:10 - 1405/04/01
کد خبر: 86190101
تهران- ایرنا- تیم ملی پاراتکواندو کشورمان با ۱۰ ورزشکار در رقابتهای آزاد کرهجنوبی شرکت میکند.