به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان حفاظت محیطزیست، شینا انصاری در جلسه مشترک با آیشانی مداگانگودا لبه، نماینده مقیم دفتر توسعه ملل متحد در تهران، با توجه به اتمام ماموریت ۲ ساله ایشان افزود: حمایت های دفتر توسعه ملل متحد و مشخصا خانم مداگانگودا لبه، از طرح های محیط زیستی در طول این مدت شایسته قدردانی و تشکر است.
وی این همکاری ها را در پیشبرد اهداف ۲ مجموعه جهت بهبود شرایط محیط زیستی کشور سازنده توصیف کرد و گفت: سعی می کنیم مستندسازی فنی و دقیقی از ابعاد محیط زیستی جنگ داشته باشیم و علاوه بر این، مساله بازسازی و ترمیم خسارات جنگ نیز برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است که امیدواریم در این زمینه هم همکاری خوبی داشته باشیم.
انصاری تاکید کرد: تجربیات خوب و مثبتی را در طول دو سال گذشته به ویژه در حوزه تالاب ها، با آغاز فاز جدید اجرایی مدیریت زیست بومی در چهار تالاب و توسعه معیشت پایدار جوامع محلی داشته ایم و این بسیار ارزشمند است.
در پایان این نشست یادداشت تفاهم همکاری مرکز امور بین الملل و کنوانسیون های سازمان با دفتر توسعه ملل متحد به امضای آرمان خورسند، رییس این مرکز و آیشانی مداگانگودا لبه، نماینده مقیم دفتر توسعه ملل متحد رسید.