13:27 - 1405/04/02
کد خبر: 86191072
قدردانی رئیس سازمان محیط‌زیست از دفتر توسعه ملل متحد برای همکاری در بررسی خسارت جنگ رمضان

تهران - ایرنا - معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست با اشاره به پیامدهای محیط‌زیستی دو جنگ ناجوانمردانه تحمیلی گفت: ما در حال بررسی خسارت‌های محیط‌زیستی جنگ تحمیلی رمضان هستیم و در این زمینه از همکاری دفتر توسعه ملل متحد در تهران قدردانی می‌کنیم.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان حفاظت محیط‌زیست، شینا انصاری در جلسه مشترک با آیشانی مداگانگودا لبه، نماینده مقیم دفتر توسعه ملل متحد در تهران، با توجه به اتمام ماموریت ۲ ساله ایشان افزود: حمایت های دفتر توسعه ملل متحد و مشخصا خانم مداگانگودا لبه، از طرح های محیط زیستی در طول این مدت شایسته قدردانی و تشکر است.
وی این همکاری ها را در پیشبرد اهداف ۲ مجموعه جهت بهبود شرایط محیط زیستی کشور سازنده توصیف کرد و گفت: سعی می کنیم مستندسازی فنی و دقیقی از ابعاد محیط زیستی جنگ داشته باشیم و علاوه بر این، مساله بازسازی و ترمیم خسارات جنگ نیز برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است که امیدواریم در این زمینه هم همکاری خوبی داشته باشیم.
انصاری تاکید کرد: تجربیات خوب و مثبتی را در طول دو سال گذشته به ویژه در حوزه تالاب ها، با آغاز فاز جدید اجرایی مدیریت زیست بومی در چهار تالاب و توسعه معیشت پایدار جوامع محلی داشته ایم و این بسیار ارزشمند است.

در پایان این نشست یادداشت تفاهم همکاری مرکز امور بین الملل و کنوانسیون های سازمان با دفتر توسعه ملل متحد به امضای آرمان خورسند، رییس این مرکز و آیشانی مداگانگودا لبه، نماینده مقیم دفتر توسعه ملل متحد رسید.