15:00 - 1405/04/02
کد خبر: 86191227
شمشیربازی قهرمانی آسیا؛ پایان کار تیم اپه مردان

تهران- ایرنا- تیم ملی شمشیربازی اپه ایران در رقایت های قهرمانی آسیا با ۲ پیروزی به رتبه پانزدهم رسید.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، آخرین روز از رقابت‌های شمشیربازی آسیا در دهلی هند با برگزاری رقابت‌های تیمی اپه همراه بود. تیم کشورمان در بازی نخست مقابل نیوزلند پیروز شد و به یک هشتم نهایی رسید. اپه‌ایست‌های کشورمان در این مرحله مقابل قزاقستان شکست خوردند و شانس مدال را از دست دادند.
تیم کشورمان در جدول بازنده‌ها مقابل سنگاپور شکست خورد و مقابل ترکمنستان پیروز شد تا در نهایت پانزدهم شود. بدین ترتیب پرونده شمشیربازی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیای هند بسته شد.