به گزارش عصر سهشنبه ایرنا، در رقابتهای بخش دونفره تیم ایران متشکل از علی یزدانی و سامیار الیاسی به مصاف تیمی از فرانسه رفتند که در پایان با نتایج ۶ بر ۲ و ۶ بر ۴ به پیروزی دست یافتند تا گام نخست را محکم بردارند. تنیسورهای کشورمان در بازی بعدی خود باید به مصاف تیمی دیگر از فرانسه بروند.
گفتنی است نمایندگان کشورمان خود را برای حضور در رقابت های دیویس کاپ گروه ۳ منطقه آسیا و اقیانوسیه آماده میکنند. رقابتهایی که از ۲۲ تیرماه به میزبانی کوالالامپور مالزی آغاز خواهد شد. در این مسابقات تیمهای تنیس ایران، ویتنام، اردن، سنگاپور، عربستان، فیلیپین، مالزی و ازبکستان حضور دارند و در نهایت سه تیم برتر به مسابقات پلیآف گروه ۲ جهانی در سال ۲۰۲۷ صعود خواهند کرد.
18:26 - 1405/04/02
کد خبر: 86191433
تهران- ایرنا- رقابتهای تورجهانی تنیس در شرایطی به میزبانی تونس پیگیری شد که در بخش دونفره این مسابقات علی یزدانی و سامیار الیاسی برابر تیمی از فرانسه به برتری دست یافتند.