17:37 - 1405/04/03
کد خبر: 86192065
فرمانده قرارگاه مشترک خاتم الانبیا: کارکنان پدافند مردانه ایستادند تا ایران استوار بماند

تهران-ایرنا- فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) کشور در دیدار با خانواده شهیدان اعظمی و سلطانی گفت: کارکنان پدافند هوایی با وجود آگاهی از تهدیدات دشمن، مردانه ایستادند و جان خود را فدای امنیت، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی کردند.

به گزارش ایرنا از ارتش، امیر سرتیپ علیرضا الهامی روز چهارشنبه ۳ تیر ۱۴۰۵ در دیدار با خانواده شهیدان اعظمی و سلطانی از شهدای پدافند هوایی ارتش در تبریز، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز با منفورترین جنایتکاران عالم روبه‌رو است؛ دشمنانی که هیچ‌گونه پایبندی به اصول انسانی، اخلاقی و حقوق بین‌الملل ندارند.
وی با اشاره به ایثار و جانفشانی شهدای پدافند هوایی ارتش افزود: شهدای این نیرو انسان‌هایی مؤمن، شایسته و برگزیده بودند که با ایستادگی و فداکاری خود، حماسه‌های ماندگاری را در دفاع از آسمان ایران اسلامی رقم زدند.
فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) کشور تصریح کرد: جوانان غیور ایران اسلامی در نیروی پدافند هوایی، با علم به اینکه ممکن است هر لحظه در معرض حملات دشمن قرار گیرند، مردانه در میدان ماندند و جان خود را فدا کردند تا ایران عزیز، مقتدر، پایدار و استوار بماند.
سرتیپ الهامی با تأکید بر جایگاه رفیع خانواده‌های معظم شهدا، خاطرنشان کرد: شهدای والامقام در دامان خانواده‌هایی تربیت شدند که امروز برای همه ما الگو و اسوه هستند و وظیفه داریم قدردان صبر، استقامت و ایثار این عزیزان باشیم.
وی در پایان با تأکید بر ضرورت تکریم خانواده‌های شهدا گفت: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا افتخاری بزرگ برای فرماندهان و آحاد کارکنان نیروهای مسلح است.