19:25 - 1405/04/04
کد خبر: 86192763
عزاداری سرخابی‌ها در شب عاشورا به میزبانی هیات فوتبال استان تهران

تهران- مراسم عزاداری عاشورای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با حضور مدیران باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس، مسئولان هیات فوتبال استان تهران، پیشکسوتان، مربیان و جمعی از اهالی فوتبال، به میزبانی هیات استان تهران برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مراسم عزاداری عاشورای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش با حضور جمعی از مسوولان، مدیران ورزشی، پیشکسوتان، مربیان و اهالی فوتبال به میزبانی هیات فوتبال استان تهران برگزار شد.

این مراسم با قرائت زیارت عاشورا آغاز شد و در ادامه سخنران مراسم درباره قیام امام حسین (ع)، درس‌های عاشورا و اهمیت زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و فداکاری سخنرانی کرد.

میرشاد ماجدی رئیس هیات فوتبال استان تهران، علی تاجرنیا رئیس هیات‌مدیره و سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، پیمان حدادی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، محمود بابایی عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال، مهدی صاحبدل معاون فرهنگی و مسوولیت‌های اجتماعی باشگاه استقلال، سروش هاشمی مدیر فرهنگی باشگاه استقلال و جمعی از پیشکسوتان و مربیان فوتبال از جمله حاضران در این مراسم بودند.

در ادامه مداحان اهل بیت (ع) به مرثیه‌سرایی پرداختند و حاضران نیز با سینه‌زنی و سوگواری، یاد و خاطره شهدای کربلا را گرامی داشتند.

این مراسم در فضایی معنوی و صمیمی برگزار شد و خانواده فوتبال استان تهران در کنار یکدیگر، شب عاشورای حسینی را عزاداری کردند.