00:16 - 1405/04/05
کد خبر: 86192884
طباطبایی : نباید از اقدام ایران برای تفاهم و گفتگو برای توافق، دچار بدفهمی شد

تهران- ایرنا- معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور نباید از اقدام ایران برای تفاهم و گفتگو برای توافق، بدفهمی صورت پذیرد.

به گزارش ایرنا، سیدمهدی طباطبایی پنجشنبه شب در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: حسن همجواری یک ترم مشترک و یک فهم دوجانبه است. نباید از اقدام ایران برای تفاهم و گفتگو برای توافق، بدفهمی صورت پذیرد. این اقدامی صلح طلبانه و از سر عزت و اقتدار بوده نه عجز و اجبار و سازش.
وی افزود: آنکه در این میانه ساده‌لوحی کند، بازنده خواهد بود. گول بوی کباب را نخورند که داغ خواهند شد.