به گزارش ایرنا، محمد مخبر بعدازظهر جمعه ۵ تیر ۱۴۰۵ در پی بیانیه مغرضانه شورای همکاری خلیجفارس و همچنین در ادامه نقضهای مکرر بند اول تفاهم از سوی آمریکا و رژیم صهیونسیتی در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس نوشت: بیانیه شورای همکاری، اشتباهی دوباره و همسویی با کسی است که امنیت منطقه را قربانی تجاوزگری های خود کرده است.
وی عنوان کرد: قطبنمای برخی همسایگان هنوز دوست و دشمن را وارونه نشان میدهد.
مشاور و دستیار مقام معظم رهبری تصریح کرد: توافق چه با آمریکا و چه اقمار جنوب خلیجفارس، یک زنجیره است؛ یک حلقهاش که بشکند، کلِ زنجیرهاش در آتش ذوب میشود.
19:24 - 1405/04/05
کد خبر: 86193335
مخبر: قطب نمای برخی همسایگان هنوز دوست و دشمن را وارونه نشان میدهد
۲۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۵۲
کد خبر:
85625529
تهران- ایرنا- مشاور و دستیار مقام معظم رهبری در واکنش به بیانیه مغرضانه شورای همکاری خلیجفارس نوشت: قطب نمای برخی همسایگان هنوز دوست و دشمن را وارونه نشان میدهد.