به گزارش سیاست خارجی ایرنا، در گفت وگوی تلفنی عصر امروز (جمعه ۵ تیرماه ) شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان با سید عباس عراقچی، آخرین تحولات و رویدادهای منطقهای در پرتو تفاهم حاصلشده میان جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
وزیر خارجه امارات متحده عربی نیز با تأکید بر اهمیت تداوم گفت وگوها و بهرهگیری از راهکارهای دیپلماتیک، ابراز امیدواری کرد که روند دیپلماتیک جاری به نتایجی سازنده در راستای تقویت صلح، امنیت و ثبات منطقهای منجر شود.
23:01 - 1405/04/05
کد خبر: 86193418
وزیر خارجه امارات: تداوم گفتوگوهای دیپلماتیک به صلح و ثبات منطقه کمک میکند
۲۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۵۲
کد خبر:
85625529
تهران- ایرنا- سیدعباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان، وزیر خارجه امارات متحده عربی به صورت تلفنی گفتوگو کردند.