09:13 - 1405/04/06
کد خبر: 86193555

رضاییان: امیدوارم صعود کنیم/ خیلی بدشانسیم

۲۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۵۲
کد خبر: 85625529
رضاییان:  امیدوارم صعود کنیم/ خیلی بدشانسیم

تهران- ایرنا- بهترین گلزن ایران در ادوار تاریخ جام جهانی با بروز احساسات خود پس از بازی با مصر گفت: امیدوارم صعود کنیم تا ملت ایران خوشحال شوند.

به گزارش روز شنبه ایرنا، رامین رضاییان زننده گل ایران در تساوی یک بر یک مقابل مصر در پایان این دیدار و با چشمانی اشکبار، اظهار داشت: چه می‌توانم بگویم؟ چقدر یک تیم می‌تواند بدشانس باشد. نمی‌دانم مردم چه گناهی کردند. فقط امیدوارم که صعود کنیم و حالشان خوب شود. مردم ما ارزش خیلی بیشتر از این حرف‌ها را دارند.
وی افزود: جان کندیم. اصلاً مهم نبود امروز بمیریم یا هر اتفاقی بیفتد؛ فقط دلمان می‌خواست مردم شاد شوند. نزدیک سه ماه است می‌جنگیم، بدون هیچ توقعی. هیچ چیزی از هیچ‌کسی نخواستیم. تک تک این بازیکن‌ها خیلی باشرف هستند. فقط به عشق مردم این‌جوری تلاش کردند و دویدند.
بهترین بازیکن دیدار ایران و مصر، تاکید کرد: فقط امیدوارم صعود کنیم. فقط امیدوارم. فوتبال را به این خوبی بازی کردیم، نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد. مردم ایران، ما خیلی دوستتان داریم. فقط می‌توانم بگم ببخشید. همه بچه‌ها شرمنده‌ایم. خیلی خوب فوتبال بازی کردیم.
رضاییان خطاب به مردم ایران، گفت: امیدوارم شما که لایق بهترین‌ها هستید در این دنیا، به حقتان برسید. امیدوارم صعود کنیم و بتوانیم ذره‌ای دلتان را شاد کنیم.
وی تاکید کرد: تا آخرین لحظه خیلی فشار آوردیم. اصلاً من نه، همه بچه‌ها از جان و دل تلاش کردند و فشار گذاشتند. ما سزاوار بردن بودیم. دیدید که وقتی آفساید را گفت، بچه‌های مصر چه‌جوری خوشحالی می‌کردند؟ از ته قلبشون؛ انگار ما را برده بودند. به بچه‌ها و کادر فنی‌مان تبریک می‌گویم. لیاقت‌شان خیلی بیشتر بود. ما ایرانی‌ها هیچ چیزی کم نداریم. امیدوارم که صعود کنیم.