جلال حمه حسنی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: به دنبال بازدیدهای دوره ای و سرزده گروههای بازرسی این منطقه از جایگاههای عرضه فرآوردههای نفتی استان برای ارائه خدمات مطلوب و شایسته به هموطنان، پیشگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی و ساماندهی عرضه سوخت تعداد هزار و ۲۱۰ عدد کارت هوشمند سوخت غیرمجاز از کارگران جایگاهها و افراد سودجو کشف و ضبط شد.
وی با اشاره به تفاوت قیمت فرآورده در دوسوی مرز و سو استفاده افراد سود جو از این شرایط از اقدامات کنترلی و بازدیدهای مستمر و غیرمترقبه این شرکت از جایگاههای عرضه فرآورده های نفتی استان خبرداد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآودههای نفتی منطقه کردستان ادامه داد: در سه ماهه نخست سال جاری بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ بازدید از مجاری عرضه سوخت استان انجام شده است که منجر به کشف و ضبط کارت های سوخت غیر مجاز شده است.
حمهحسنی با اشاره به بازرسی شبانه روزی از جایگاه های عرضه استان به ویژه نواحی مرزی، اظهار کرد: همه مجاری عرضه سوخت منطقه دارای کارت اضطراری هستند تا کسانی که به هر نحوی دارای مشکل هستند، از این کارت ها برای دریافت سوخت استفاده کنند.
وی با قدردانی از تعامل و همکاری سازمان تعزیرات حکومتی استان با این شرکت در زمینه مبارزه و پیشگیری از قاچاق فرآورده های نفتی، اضافه کرد: پروندههای مربوط به کارتهای سوخت متخلف پس از بررسی و تشکیل پرونده در کمیته تخلفات شرکت به تعزیرات حکوتی استان ارسال می شود.
20:42 - 1405/04/06
کد خبر: 86193819
سنندج- ایرنا- مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه کردستان از کشف و ضبط هزار و ۲۱۰ عدد کارت سوخت غیرمجاز از جایگاه عرضه فرآورده های نفتی منطقه کردستان در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.