12:17 - 1405/04/06
کد خبر: 86193831
رئیس سازمان ثبت احوال بر تسریع در صدور کارت هوشمند ملی تأکید کرد

تهران- ایرنا- رئیس سازمان ثبت احوال کشور با تأکید بر ضرورت تسریع در صدور کارت هوشمند ملی، گفت: سازمان ثبت احوال خود را در قبال مردم متعهد می‌داند و همه ظرفیت‌ها باید برای تسریع در فرآیند تولید و صدور کارت‌های هوشمند ملی به کار گرفته شود.

گزارش روز شنبه ایرنا از سازمان ثبت احوال کشور، محمد جمالو در نشست با مدیران شرکت سهامی چاپخانه دولتی ایران و شرکت های تامین کننده بدنه کارت هوشمند ملی، با اشاره به تاکید وزیر کشور و پیگیری موضوع کارت هوشمند ملی، ادامه داد: فرآیند چاپ و تراشه گذاری کارت‌های هوشمند ملی باید با حداکثر ظرفیت و به ‌صورت مستمر صورت گیرد تا بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی مطالبات مردم در این حوزه باشیم.
وی با تأکید بر اهمیت کیفیت در کنار سرعت ارائه خدمات، افزود: نظارت کیفی بر فرآیند تولید کارت هوشمند ملی باید با دقت و حساسیت بیشتری انجام شود تا ضمن تسریع در صدور کارت‌ها، کیفیت خدمات ارائه‌ شده به شهروندان نیز ارتقا یابد و تعهدات سازمان در قبال مردم هرچه سریع‌تر محقق شود.
رئیس سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به برنامه‌های تحول دیجیتال سازمان، از تداوم اجرای پروژه «کیف هویت من» خبر داد و گفت: توسعه خدمات هوشمند در کنار حفظ پایداری خدمات هویتی دنبال می‌شود و بر همین اساس، تا زمان تکمیل و فراگیر شدن زیرساخت‌های جدید، فرآیند صدور شناسنامه فیزیکی نیز ادامه خواهد داشت تا مردم در دسترسی به اسناد هویتی خود با هیچ‌گونه دغدغه و وقفه‌ای مواجه نشوند.