17:25 - 1405/04/06
کد خبر: 86194188
اسموتریچ: شهرک‌سازی در کرانه باختری، غزه و جنوب لبنان را تقویت می‌کنیم

تهران-ایرنا- وزیر دارایی رژیم صهیونیستی بار دیگر بر توسعه پروژه‌های شهرک‌سازی تاکید کرد و گفت شهرک‌سازی در کرانه باختری، نوار غزه و جنوب لبنان تقویت خواهد شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از سمانیوز، «بتزالل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی بار دیگر مواضعی تندی علیه فلسطینیان، گروه‌های مقاومت، حزب‌الله و ایران مطرح کرد.
وی که با «رادیو اسرائیل» گفت‌وگو می‌کرد، خواستار خلع سلاح حماس و حزب‌ الله شد و گفت این دو جنبش باید سلاح خود را تحویل دهند.
اسموتریچ در ادامه با توجهیی نسبت به هشداری بین‌المللی درباره شهرک‌سازی، بر توسعه پروژه‌های شهرک‌سازی تاکید کرد و گفت شهرک‌سازی در کرانه باختری، نوار غزه و جنوب لبنان تقویت خواهد شد.
وی در تهدیدی آشکار علیه تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: «هر زمان تشکیلات خودگردان بخواهد سر بلند کند، نابود خواهد شد.»
وزیر دارایی رژیم اشغالگر در بخش دیگری از سخنان خود، جمهوری اسلامی ایران را بزرگ‌ترین تهدید برای رژیم اسرائیل خواند و طی اظهاراتی تکراری عنوان کرد، تل‌آویو باید به‌ تنهایی علیه موشک‌های ایرانی که به گفته او موجودیت این رژیم را تهدید می‌کنند، اقدام کند.